Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

 

Het coronavirus: wat betekent dit voor onze dienstverlening

18 maart 2020


Het coronavirus zorgt voor veel onrust in Nederland. Ook wij volgen de ontwikkelingen op de voet en nemen maatregelen waar nodig. Mogelijk vraag je je af wat dit betekent voor de glasvezelcampagnes of de werkzaamheden met betrekking tot de aanleg in jouw omgeving. De maatregelen die in Nederland worden genomen wijzigen vrijwel elke dag. Daarom houden we je op de nieuwspagina van de campagne in jouw omgeving steeds op de hoogte van de recente ontwikkelingen. Doe de postcodecheck om de status van jouw omgeving te bekijken.

Klantenservice aan de telefoon
Natuurlijk doen we er alles aan om onze (klanten)service op hetzelfde niveau te houden zoals je van ons gewend bent. We zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar via 088 75 85 800, maar de wachttijd kan langer zijn. Is je vraag niet heel dringend dan stellen we het op prijs als je deze vraag op een later moment stelt.

Continuïteit van telecomdiensten
Het internet is voor veel mensen en bedrijven vrijwel onmisbaar geworden. De telecomaanbieders houden daarom 24/7 hun netwerk nauwlettend in de gaten. Juist in een crisissituatie zoals nu met de uitbraak van het coronavirus is een goede internetverbinding erg belangrijk om bijvoorbeeld thuis te kunnen werken.

De telecomaanbieders hebben voor dit soort situaties daarom een calamiteitenplan, waarin zij hebben vastgelegd hoe zij ervoor zorgen dat hun diensten altijd beschikbaar blijven. Voor nu betekent dit dat de technici met gepaste maatregelen nieuwe aansluitingen blijven realiseren en problemen oplossen waar dat nodig is. Neem voor vragen m.b.t. jouw aansluiting contact op met jouw telecomaanbieder.