Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

 

Woningschouw in Moordrecht is gestart

25 oktober 2021


Medio oktober is aannemer APK Telecom gestart met het schouwen van de woningen in Moordrecht. Dit betekent dat de aannemer langskomt om te kijken waar de glasvezelaansluiting in huis wordt geplaatst. Alle inwoners hebben inmiddels al een brief ontvangen. De woningschouw in Moordrecht neemt een aantal maanden in beslag, dus het kan even duren voor de aannemer op de stoep staat. Maar wees gerust ze komen altijd bij je langs.

Een aantal belangrijke punten:

  • De schouwer kan zich altijd legitimeren met een ID-pas. Uiteraard werken wij volgens de RIVM richtlijnen en nemen wij de corona-maatregelen in acht.
  • Tijdens de schouwwerkzaamheden worden er foto’s gemaakt. Deze foto’s zijn bestemd voor het schouwrapport. Zo worden er o.a. foto’s gemaakt van de locatie waar de glasvezelaansluiting geplaatst moet worden (bijv. in de meterkast). Ook als je geen gebruik maakt van een glasvezelaansluiting dan wordt er een foto van jouw woning gemaakt. Dit is noodzakelijk zodat de graafploeg weet dat jouw woning niet aangesloten hoeft te worden en dat zij de kabels niet door te hoeven trekken naar de gevel van jouw woning.

Als je kiest voor een glasvezelaansluiting dan ontvang je altijd een bevestiging van de gemaakte afspraken met de schouwer.

Niet thuis?

Het kan zijn dat je niet thuis bent als de aannemer bij je aan de deur komt. In dat geval laat hij een kaartje achter met het verzoek om contact op te nemen. Doe dit zo snel mogelijk, zodat de werkzaamheden in jouw woning op tijd afgerond kunnen worden

Leuke weetjes

Wil je weten op welke momenten de aannemer bij jou langskomt? Lees dan hier verder.

Ben jij benieuwd hoe de aanleg van glasvezel in zijn werk gaat? Bekijk dan onze video!

Aannemer APK Telecom

In opdracht van DELTA Fiber Netwerk zal APK Telecom het glasvezelnetwerk aanleggen. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg met u over de aanleg, de werkzaamheden en het plaatsen van de aansluiting bij jou thuis. Heeft u nu of gedurende de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of jouw aansluiting? Of ervaar je een klacht of storing als gevolg van de aanleg? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van APK Telecom. Zij helpen jou graag op werkdagen tussen 08.00 uur en 17.00 uur en zijn bereikbaar via telefoonnummer: 088 24 24 390 of e-mail: klantenservice@apktelecom.nl.