Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

 

Wanneer komt de aannemer bij mij langs? – Moergestel en Haaren

13 juli 2021


Tijdens de aanleg van glasvezel komt de aannemer twee keer langs bij bewoners. Aan het begin van de aanleg komt de aannemer kijken waar de aansluiting in huis komt. Dit noemen we de woningschouw. Daarna komt de aannemer, meestal een paar maanden later als het graafwerk klaar is, nog een keer langs om de aansluiting in huis te plaatsen. De planning van de aannemer verandert continu. Steeds kijken we wat de meest optimale volgorde is van het werk. We willen natuurlijk zo snel en veilig mogelijk aanleggen! Meer weten over de status van de aanleg naar jouw adres? Volg het via de postcodecheck.

Verwachte planning woningschouw

De woningschouw in Moergestel en Haaren duurt enkele maanden. De verwachte planning voor de woningschouw in alle kernen is als volgt:

Juli:         Moergestel

Oktober: Haaren

Start graafwerk

Als alle woningen zijn geschouwd, wordt er gestart met het graafwerk. Na de bouwvakantie
(9 t/m 27 augustus) zal de aannemer starten met de graafwerkzaamheden in Moergestel en in kwartaal 4 in Haaren. Aannemer Circet Nederland legt eerst de glasvezel naar de woningen aan. Hierna worden de kabels door de straten aangelegd. Voordat de graafwerkzaamheden in jouw buurt starten, ontvang je een graafbrief met alle benodigde informatie.

Vragen?

In opdracht van DELTA Fiber Netwerk zal aannemer Circet Nederland (handelsnaam van Spitters BV) het  glasvezelnetwerk aanleggen. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg met jou over de aanleg, de werkzaamheden en het plaatsen van de aansluiting bij jou thuis.

Heb je nu of gedurende de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of jouw aansluiting? Of ervaar je een klacht of storing als gevolg van de aanleg? Dan kun je contact opnemen met Circet Nederland. Zij helpen  je graag op werkdagen van 8.30 tot 16.30 uur en zijn bereikbaar via telefoonnummer: 013 720 02 30 of via e-mail: oisterwijk@spitters.nl.